תמונת השער:

תמונת השער:

יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

מכתב שני למערכת : (by nimrod schif)

"יש לי בשבילך הפתעה" המנהלת סגרה מאחוריה את דלת משרדה והתייצבה מולי. אצבעותיה שיחקו בשיערה הערמוני

בעוד ששפתיה הנחיתו עלי הצעה שגברים רבים לא יכלו לעמוד

בפניה. הייתי מאוד מופתע לרעיון המזמין שנמסר מהאישה

המאוד חמימה.

עדיין קשה לי להחליט ביני לבין עצמי אם נפלתי למלכודת דבש או שודלתי לביצוע מעשים מגונים לאחר שעות העבודה.

הגבתי בחיוך אך לא יכולתי לנחש כיצד יחסינו האינטימיים ישפיעו על הסובבים אותנו. בעיות רבות יכולות לקרות בין

נשים לגברים בסביבת עבודה לחוצה, בעיקר כשאתה מוסיף

קרטוב של מין אל המעמד הלחוץ מראש.

כבר מהמפגש הראשון מערכת היחסים איתה הייתה מאוד מורכבת וטעונה. לאחר שהוספנו את הסקס וביחד איתו צרפנו

אובססיה ופרנויה. אני חייב לציין שיחסי עובד ומעביד תקינים אף פעם לא היו ביני לבינה.

המפתיעה הוא שאיש לא הבחין בפרשת המין. ייתכן כי אף אחד

לא חשב כי גבר גם יכול להיות מוטרד מינית במקום העבודה.

בפניך אני מוכן להודות כי גנבתי את ליבה. מצחיק לחשוב-

זכיתי להיות מועסק על ידה בשתי משרות שונות. אפשר להאשים אותי בחוסר מוסר, נו, שיהיה... אז מה?!

נראה לי כי ,נכון להיום היא מצדה מעדיפה שהמצב ישאר ללא שינוי. אך בעלה אדם חשדן מאוד, ורגיש לשינויים ולו הכי קטנים

בהתנהגותה של אשתו, החליט לשכור בלש פרטי.

הבלש בלש אחרינו, הוא מצדו הגדיל ראש והצליח לתעד את

מערכת יחסינו הסודית. איזה מקצוע מצצני יש לאותו חוקר פרטי. למרבה צערה של הממונה מעלי חשפו אותנו ברבים.

כנקמה הוא פרסם את הראיות באינטרנט. בעלה המתוסכל השתמש בסרט התעודה ונתן לעולם להיחשף למעללי מי שהולכת להיות גרושתו.

אני הצלחתי לשרוד למרות הפרסום הרע בעוד ההיא ששמה

חמק מזיכרוני התמוטטה ביחד עם נישואיה. לאחר שהיא פוטרה

קודמתי והתמקמתי בעמדה ניהולית נחמדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה