תמונת השער:

תמונת השער:

יום שני, 18 באוקטובר 2010

למייק לי ולכל אלה שהפגינו נגד חוק הנאמנות.

כידוע הבמאי האנגלי מייק לי ביטל הגעתו לארץ בגלל אירועי המשט, וחוק הנאמנות.
קודם כל מה לו ולחוק הנאמנות? נכון הוא יהודי, בעל אזרחות בריטית.. אף אחד לא מכריח אותו
להגר לישראל... אף אחד לא התבקש להזכיר לו את השנאה הגזענית שעדין חייה ובועטת ברחבי העולם
כלפי יהודים, וישראלים בפרט. מדינת ישראל הוקמה לשמש בית לעם היהודי בגלל מאורעות אלימים כגון פוגרומים ושואת היהודים באירופה.
עוד אמר הבמאי הנודע שהעולם צדק שתקף את ישראל בגלל אירועי המשט. סליחה, אדון לי היקר, מה אתה הייתה עושה אם אתה הייתה ניצב שם בספינה ? מוקף באנשים ששונאים אותך כל כך ורוצים פשוט לרצוח אותך? אתה לא תנסה להגן על עצמך? ושוב, אני חוזר ואומר לא ישראל היא זאת שצריכה להתנצל על אירועי המשט.
מי שארגן את המשט הוא זה שצריך להתנצל בפני ישראל על אירועי המשט!
בקשר לאלה שהפגינו נגד חוק הנאמנות, אני אומר שזאת פשוט טיפשות, וזאת למה?
כול מדינה דורשת נאמנות מאזרחיה, וגם מדינת ישראל צריכה לדרוש זאת. אולי הניסוח
של ההצעה לוקה בחסר, ועל זה אפשר לנהל וויכוח אך הצהרת נאמנות היא דבר מאוד
לגיטימי. אנחנו עדין חיים במציאות שבה הטריטוריות מחולקות ללאומים, מדינות וגם גבולות.
ירושה מהעבר היא גם חלוקה לפי דת, אולי בנושא זה בעולם המודרני הגבול הדתי נעשה מאוד מטושטש
(שוב נושא ששווה התיחסות אבל בפעם אחרת). מר לי וכול האנשים הקוראים נגד חוק הנאמנות-
במסגרת של היום אין דרך אחרת- ישנם גורמים חטרנים בעלי אזרחות ישראלית אך נאמנותם היא לגורמים
בעלי אינטרס להשמיד את המדינה. אנחנו פה להישאר! אם עד עכשיו לא השלמתם עם העבודה הזו אז הגיע
הזמן! ולנו יש את הזכות לתבוע נאמנות בדיוק כמו שמי שרוצה לעבור ולהתאזרח בארה"ב חייב להישבע אמונים
למה שהמדינה מייצגת ולחוקיה כך גם בישראל צריך להיות. כל מי שגר פה במדינה צריך להצהיר שהוא נאמן לה.
נאמן למדינתו, זה קיים בכל מדינות העולם, כמו ארצות הברית, צרפת וכד"ו... וגזענות ?
אדון לי היקר, החי באנגליה מתי פעם האחרונה הסתכלת על הדגל של המדינה בה אתה חי? , מצויר שם צלב...
זו לא הצהרה דתית ? !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה