תמונת השער:

תמונת השער:

יום שבת, 24 באוקטובר 2009

מכתב שלישי למערכת / נימרוד שיף

ברצוני לומר מספר דברים חשובים, לתת ביקורת בונה.

תחילה עלי להבהיר בפניכם: כיצד אני רואה את הבלוג

הזה. לדעתי תוכלו רק להרוויח מהמכתב גם אם זו הפעם הראשונה שיוצא לכם לקבל מכתב מאדם חשוב כמוני.

לכן כדאי שתקראו היטב את דברי ותפנימו אותם היטב.

בתקווה שתוכלו גם להבין את המסר שלי.

כשראיתי את הבלוג הזה לראשונה אמרתי לעצמי-

נו, עוד בלוג מטומטם עולה ברשת...

אבל ככול שהתפרסמו פה עוד יצירות כביכול ספרותיות,

נוכחתי שיש כאן מסע רוחני. לאחר כול פעם שיוצא לי לעיין

בבלוג, אני חש כאדם הרואה בשדות זרים. אך מי שכותב

את הדברים נראה לי יותר ויותר מוזר.

לכן החלטתי לשבת ולכתוב את המכתב הזה. אולי כך הצליח

ללמד את הטיפש דבר או שנים על כיצד צריך לכתוב בלוג.

כך לפחות תוכלו לזכות מההפקר.

ממבקר אלמוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה