תמונת השער:

תמונת השער:

יום שישי, 21 בינואר 2011

אני שואל למה ישראלים פוגעים במדינתם\ נימרוד שיף

אני נאלץ לכתוב שורות אלו מתוך הלם מוחלט מהתנהגות של ישראלים אשר חושבים
כי אם הם ישמיצו את המדינה שלהם, הם באמת יעזרו למישהו כגון האכלוסיה
הפלסתינאית... אבל כיצד הם יעזרו להם?
האם העזרה ניתנת על ידי הרחקת ידעונים וסלב מלבקר במולדתם?
במה זה תורם? אולי הם חושבים כי אם בעולם ידעו את האוולות הנגרמות לפלסתינאים
זה יגדיל את המודעות לבעיה הזו. אך למעשה הדבר רק יגרור בעיות נוספות ולא ייתן שום
פיתרון לאף אחד- ביחוד לאותם אנשים שהם מתימרים לייצג.
כשאני רואה את ההפגנות והייחס שאותם אנשים מפגינים כלפי בני עמם, אני שואל את
עצמי אם המצב היה הפוך (ומי כמונו יודע שלפני פחות ממאה שנה המצב באמת היה הפוך)
האם אותם אלו שהיום נזקקים היו מפגינים כלפנו כזה ייחס. לפי מייטב הידע שלי בהיסטוריה,
חמלה כלפי יהודים הייתה תמיד דבר נדיר.
ומה אם הנזקקים בקרבנו - למה אנחנו צריכים לדרדר את התירות אצלנו ולפגוע במקומות עבודה,
של תשובי הארץ? למה לפעול על ידי השמצה ומעשי אלימות מילולית המורקבת מהפחדה...
במקום לדאוג באמת למי שזקוק לדאגה : לדאוג למזון, ציוד ודברים מסוג זה.
מצטער מאוד אבל אני לא מצליח להבין את התנהגותם של אותם אזרחי מדינת ישראל שבסופו של
דבר פוגעים בעצמם ובסביבתם הקרובה והרחוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה