תמונת השער:

תמונת השער:

יום חמישי, 3 ביוני 2010

מוקדש להחלטות האו"ם האחרנות בנושא ישראל.

את הקורס ביחסים בינלאומים מעולם לא סיימתי, כי במהלכו הבנתי שהנושא הזה די כבד עלי.
והחלפתי את מסלול הלימודים האקדמים לכיוון של ספרות וקולנוע... אך אני לא צריך להיות אדם כזה מלומד
בכדי להבין שיש פה משהו מסריח.
מזל שאינני דיפלומט כי אז הייתי כבול תחת כבלים של פוליטיקה פנימית ומערכות פוליטיות חיצוניות.
ובשל כך יש באפשרותי לעלות בפניכם את דעותי בנושא זה-
לדעתי מדינת ישראל לא צריכה להסתיר דבר לאור הנסיבות. חיילנו פעלו תוך כדי הגנה עצמית.
אין שום סיבה שהם יצטרכו לתת את הדין על כך. אך לצערי אם תקום וועדה באמצעות האו"ם, אני לא כזה משוכנע שהיא
תבוא ותנסה לברר מה באמת היה שם. כי אף שופט או וועדה לא קובעת את התוצאות לפני שהיא מסימת את החקירה.
ולפי מה שקראתי וראיתי באמצעי התקשורת - הם כבר החליטו מראש מי האשם. ממש מסריח שם בניו יורק.
המצחיק שהוועדה הזו היא מתעם מועצת האו"ם לזכויות אדם. אני ממש מתגלגל מצחוק, נוכח העובדה הזו...
האין זו זכותו של אדם להגן על עצמו? אה, שכחתי מדובר פה ביהודים ועוד בישראלים ובחילים -
כנראה, כשמישהו לובש מדים הוא מאבד את כול הזכויות המוגדרות לו כבן אנוש.
נכון, נתן לראות זאת גם אחרת - אלה היו חילי קומנדו מול אזרחים. אך לאותם האזרחים היה יתרון שכול אחד
המבין באסטרטגיה יודע- יתרון ההפתעה. לצערי כאן נמצאת הבעיה ולא בצורך של החיילים הישראלים להגן על עצמם.
חבל לי שהעולם הנאור מוצא לנכון להפסיק להשתמש בחוש הריח שלו - כי הסירחון הבוקע מבית האומות המאוחדות
עולה באוויר עד למזרח התיכון. יש לי רק שאלה אחת ואחרונה המופנת לבן קי מון - עוד כמה זמן אני צריך לסתום את העף?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה